Profiteren van korting op je zorgverzekering: doe het nu!

27 december 2016

Alle leden van de Depressie Vereniging (en hun gezin) krijgen  op de zorgverzekering bij Zilveren Kruis

Op de basisverzekering krijgen leden 2 procent korting, op aanvullende verzekeringen en de tandartsverzekering  5% procent korting. Dit geldt ook voor de gezinsleden. De collectiviteitskorting scheelt weer in de kosten voor de zorgverzekering. Ga hier om te kijken welk voordeel het jou oplevert. Ga naar de tarieven en vergoedingen van Zilverern Kruis voor leden van de Depressie Vereniging

logozk

Goede depressiezorg

Nathalie Kelderman, directeur: “Het gaat ons niet alleen om het financiële voordeel. We werken intensief samen met Zilveren Kruis om ervoor te zorgen dat mensen met een depressie de best mogelijke behandeling kunnen krijgen.” Mensen die bellen met de zorgcoaches van Zilveren Kruis krijgen gratis advies. Zij delen informatie over verschillende behandelaars zodat klanten zelf een goede keuze kunnen maken.

Lid worden / overstappen

Mensen die nog geen lid zijn van de Depressie Vereniging worden geadviseerd op korte termijn lid te worden voor 25 euro per jaar via www.depressievereniging.nl/lidworden. Belangstellenden die nog niet verzekerd zijn bij Zilveren Kruis kunnen, direct nadat zij lid zijn geworden van de vereniging, hier eenvoudig overstappen wanneer zij zich vóór 1 januari 2018 aanmelden. De huidige verzekering wordt dan automatisch opgezegd.

> Naar informatie en diensten depressiezorg van Zilveren Kruis