Wat doen wij voor jou?

De Depressie Vereniging is er voor jou; voor mensen met een depressie en hun naasten. Je kunt bij ons terecht voor kennis, onderzoek, contact met anderen in supportgroepen of Depressie Connect, maar je kunt ons ook bellen of chatten / appen voor een praatje, of om je hart even te luchten

Supportgroepen

Wij organiseren in heel Nederland supportgroepen. Een supportgroep is een vorm van zelfhulp. Een groep bestaat uit mensen die een depressie hebben, of hebben gehad. Zij komen ongeveer één keer per maand bij elkaar om ervaringen uit te wisselen en te bespreken hoe zij met hun depressie omgaan. Alles is in deze groepen bespreekbaar: het innerlijk leven, sociale contacten, werk, hobby’s. Iedere groep heeft twee gespreksbegeleiders die zelf ook een depressie hebben meegemaakt.

Lees hier meer over de supportgroepen.

Depressie Connect

Depressie Connect is dé online community voor lotgenoten en naasten van de Depressie Vereniging. Klik hier voor meer informatie over Depressie Connect en om je aan te melden. Heb je je al aangemeld? Dan kun je hier direct inloggen