Het bestuur van de Depressie Vereniging bestaat op dit moment uit 5 onbezoldigde bestuursleden. Binnenkort verwachten we uit te breiden naar 7 personen. Maandelijks wordt er vergaderd (’s avonds, in de omgeving Amersfoort). Daarnaast heeft ieder bestuurslid zijn of haar eigen aandachtsgebied.

We zoeken:

• Bestuursondersteuner/ bestuurssecretaris
    Samen met de voorzitter stel je de agenda voor de bestuursvergadering op en verzamelt de agendastukken. Je notuleert ondersteund het bestuur waar mogelijk.
  • Bestuurslid portefeuille Wetenschappelijk Onderzoek & Kennisspreiding
    De portefeuillehouder coördineert als bestuurslid de activiteiten op het terrein van onderzoek en kennisspreiding binnen en buiten de vereniging
  • Bestuurslid portefeuille Fondsenwerving
    We zijn ervan overtuigd dat er genoeg partijen zijn die ons als Depressie Vereniging financieel willen ondersteunen in het belangrijke werk dat we doen. Wat we nodig hebben is iemand binnen het bestuur die een goed plan bedenkt om die partijen te vinden en het voortouw neemt in de uitvoering daarvan.

Klik op de functies voor meer informatie over deze onbezoldigde vacatures.

1Welkom op Depressie Connect!
2Wie zijn wij
3Doel Depressie Connect
4Gezamenlijke afspraken
5Hoe werkt Depressie Connect?
6Welkom op Depressie Connect!
Op deze online plek kun je anoniem, veilig en afgeschermd andere mensen met depressie ontmoeten.Je kunt ervaringen in het omgaan met depressie uitwisselen, informatie delen en vinden, en vragen stellen aan andere ervaringsdeskundigen.

Op Depressie Connect gaat het om de vraag; “Wat heb je geleerd tijdens je depressie(s)?”.

Hier vallen veel verschillende thema’s onder, waar op de community ruimte voor is. Hoeveel ellende een depressie ook met zich meebrengt,

Depressie Connect is bedoeld om te praten over hoe jij met depressie leert leven. Iedereen die te maken heeft met depressie(s) en anderen met ervaringskennis wil treffen om de weg naar herstel te bespreken is welkom om deel te nemen aan de community.

Wil je kennismaken met het team van Depressie Connect? Of wil je meer weten over de afspraken en mogelijkheden op deze online community?

Klik dan op het vraagteken rechtsboven in het scherm.

1Welkom op Depressie Connect!
2Wie zijn wij
3Doel Depressie Connect
4Gezamenlijke afspraken
5Hoe werkt Depressie Connect?
6Welkom op Depressie Connect!
Welkom op Depressie Connect! De online community voor naasten van mensen met depressie.

Op deze plek kun je anoniem, veilig en afgeschermd, andere mensen ontmoeten die iemand met depressie in hun omgeving hebben.

Je kunt steun vinden bij anderen, zelf om hulp vragen, ervaringen over het leven met iemand met depressie uitwisselen, informatie delen en vinden en vragen stellen.

Op Depressie Connect gaat het om het omgaan met de zorgen over en voor iemand met depressie. Naasten kunnen op Depressie Connect

ondersteuning vinden bij andere naasten. De community is bedoeld om jouw ervaringen als naaste te delen met lotgenoten.

Er is ruimte voor veel verschillende thema’s, bijvoorbeeld; “Wat helpt je in het (goed) omgaan met iemand met depressie in je omgeving?”,

“Waar loop je tegenaan in je relatie/vriendschap met die persoon en hoe ga je hiermee om?”.

Klik dan op het vraagteken rechtsboven in het scherm.