De Depressie Vereniging is een vereniging van leden. Leden met depressie ervaring, of hun partners, familie en vrienden met depressie ervaring. Iedere individuele ervaring is bijzonder en leerzaam voor anderen. Leden spreken met elkaar in supportgroepen of chatten op Depressie Connect. Maar soms wil je even je verhaal ‘op papier zetten’, misschien voor jezelf of om het te delen met andere leden die op deze manier ervaringen of problemen herkennen.
En dat helpt. Gedichten, blogs, brief of essay; deel het!

Ervaringsverhalen

Deel ook jouw ervaring met depressie

Wil je zelf je ervaring over je depressie en herstel met ons delen? Vul dan het formulier hieronder in, dan we nemen je bijdrage in behandeling en plaatsen hem op de site.

Naam(Vereist)
Lid van de vereniging
Afbeelding
Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, png, gif.
De Depressie Vereniging kan alleen beelden plaatsen die vrij van beeldrecht zijn of waarvan de rechten voor deze plaatsing zijn geregeld door de indiener van dit beeld. Als indiener van een beeld bent u zelf verantwoordelijk voor de plaatsing, het juiste beeldrechtonderschrift en de rechten.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

1Welkom op Depressie Connect!
2Wie zijn wij
3Doel Depressie Connect
4Gezamenlijke afspraken
5Hoe werkt Depressie Connect?
6Welkom op Depressie Connect!
Op deze online plek kun je anoniem, veilig en afgeschermd andere mensen met depressie ontmoeten.Je kunt ervaringen in het omgaan met depressie uitwisselen, informatie delen en vinden, en vragen stellen aan andere ervaringsdeskundigen.

Op Depressie Connect gaat het om de vraag; “Wat heb je geleerd tijdens je depressie(s)?”.

Hier vallen veel verschillende thema’s onder, waar op de community ruimte voor is. Hoeveel ellende een depressie ook met zich meebrengt,

Depressie Connect is bedoeld om te praten over hoe jij met depressie leert leven. Iedereen die te maken heeft met depressie(s) en anderen met ervaringskennis wil treffen om de weg naar herstel te bespreken is welkom om deel te nemen aan de community.

Wil je kennismaken met het team van Depressie Connect? Of wil je meer weten over de afspraken en mogelijkheden op deze online community?

Klik dan op het vraagteken rechtsboven in het scherm.

1Welkom op Depressie Connect!
2Wie zijn wij
3Doel Depressie Connect
4Gezamenlijke afspraken
5Hoe werkt Depressie Connect?
6Welkom op Depressie Connect!
Welkom op Depressie Connect! De online community voor naasten van mensen met depressie.

Op deze plek kun je anoniem, veilig en afgeschermd, andere mensen ontmoeten die iemand met depressie in hun omgeving hebben.

Je kunt steun vinden bij anderen, zelf om hulp vragen, ervaringen over het leven met iemand met depressie uitwisselen, informatie delen en vinden en vragen stellen.

Op Depressie Connect gaat het om het omgaan met de zorgen over en voor iemand met depressie. Naasten kunnen op Depressie Connect

ondersteuning vinden bij andere naasten. De community is bedoeld om jouw ervaringen als naaste te delen met lotgenoten.

Er is ruimte voor veel verschillende thema’s, bijvoorbeeld; “Wat helpt je in het (goed) omgaan met iemand met depressie in je omgeving?”,

“Waar loop je tegenaan in je relatie/vriendschap met die persoon en hoe ga je hiermee om?”.

Klik dan op het vraagteken rechtsboven in het scherm.