Voorstelling ‘Out of the blues’ aanrader

14 september 2016
“Het is alsof je probeert te zwemmen met een metalen kogel aan je voeten. Je maakt jezelf alleen maar moe…”

Als je nergens meer zin in hebt, het leven zwaar is en je stemming somber? Wat als het ’s ochtends opstaan je moeite kost, je niet meer geniet van de zon op je gezicht en de goedbedoelde adviezen van de mensen uit je omgeving niet werken? Wat dan?

Theater

Theatergroep Bint onderzoekt in deze voorstelling wat het is om een depressie te krijgen. Out of the Blues is een muzikale vertelling over de kwetsbaarheid van geluk en de impact van depressie, gebaseerd op ervaringsverhalen. Nathalie Kelderman, directeur van de Depressie Vereniging: “Ik ben er geweest. Zit heel goed in elkaar; echt een aanrader.”

Gesprek

Na het kijken van de voorstelling gaat het publiek met elkaar in gesprek. Aan de hand van prikkelende stellingen, persoonlijke vragen word je uitgedaagd stelling te nemen over je eigen (on)geluksbeleving.

• 3 oktober:  Maastricht, 20.00
  • 4 oktober: Buren 19.30
  • 6 oktober: Arnhem 19.30
  • 15 oktober: Hurdegaryp 19.30
  • 28 oktober: Wageningen 19.30
  • 1 november: Ede, 19.30
  • 7 november: Geldermalsen 19.30

Reserveren

Op de website www.tgbint.nl/agenda kun je reserveren en staat waar ze precies spelen.