Oproep: leden gezocht voor de klankbordgroep ‘afbouwen antidepressiva’

17 november 2021

Voor het ontwikkelen van patiënteninformatie over het afbouwen van antidepressiva zijn we op zoek naar ervaringsdeskundigen en hun naasten.

Wie zoeken we?

Gebruik je antidepressiva of heb je deze medicijnen in het verleden geslikt en heb je ervaring met het afbouwen van deze medicijnen? Dan komen we graag met jou in contact. Ook als je een naaste bent van iemand die antidepressiva (heeft) gebruikt en betrokken was bij het afbouwen van deze medicijnen kun je deelnemen aan de klankbordgroep.

Wat vragen we van jou?

• Deelname aan een bijeenkomst waarin ervaringen en vragen rondom het afbouwen van antidepressiva centraal staan. De bijeenkomst vindt plaats in Amersfoort bij Het Huis voor de Gezondheid (naast het Centraal Station) *. De datum van deze bijeenkomst zal in overleg worden vastgesteld.
  • Het beoordelen van conceptteksten. De toezending en beoordeling van de teksten zal via e-mail plaatsvinden.

Wat bieden wij?

• Een vergoeding van € 50 en reiskosten voor deelname aan de bijeenkomst.
  • Een vergoeding van € 50 voor de beoordeling van de conceptteksten.

Heb je interesse? Dan ontvangen we graag van jou:

Je contactgegevens (naam, e-mailadres en telefoonnummer).

Stuur je aanmelding naar Maike Berghuijs – project coördinator Depressie Vereniging – via m.berghuijs@depressievereniging.nl met als onderwerp: ‘Deelname klankbordgroep afbouwen antidepressiva’.

*We houden rekening met de geldende corona-maatregelen. Afhankelijk van de ontwikkelingen op dit vlak kan het zo zijn dat we genoodzaakt zijn de bijeenkomst online te houden.