Gratis deelname aan congres en overnachting voor 2 personen

30 april 2016

Belangstelling voor het internationale congres in Amsterdam over depressies en bipolaire stoornissen van 13 tot en met 16 juli in Amsterdam? Dan is dit misschien iets voor jou!

Het Kenniscentrum Bipolaire Stoornissen (KenBiS) en het Nederlands Kenniscentrum Angst en Depressie (NedKAD) stellen twee Nederlandse ervaringsdeskundigen met een bipolaire stoornis en twee met een depressieve stoornis in de gelegenheid om aan de Expert by Experience Track deel te nemen. De organisaties vergoeden de kosten voor het congres, de reis en het verblijf op declaratiebasis tot een maximum van 750 euro.

Korte presentatie geven

Als tegenprestatie vragen zij om op een van onze bijeenkomsten een korte presentatie te geven over wat u aan het congres belangrijk heeft gevonden. Aangezien de voertaal tijdens het congres Engels is, is het nodig dat u goed Engels spreekt.

Aanmelden

Wil je in aanmerking komen voor deze gesubsidieerde deelname? Maak dan je motivatie voor 28 mei per e-mail kenbaar aan: r.kupka@ggzingeest.nl. Je krijgt dan zo spoedig mogelijk een reactie.