Geschokt en bedroefd: Teun Griffioen overleden

5 januari 2017

Geschokt en bedroefd zijn wij over het plotseling overlijden van onze zeer gewaardeerde secretaris Teun Griffioen (64). Hij overleed op 2 januari aan de gevolgen van hartklachten tijdens het hardlopen.

Als bestuur en directie van de Depressie Vereniging hebben we ruim een jaar met Teun Griffioen mogen samenwerken. Uit het contact bleek zijn diepe motivatie om iets te willen betekenen voor mensen met een depressie en hun naasten. We hebben hem niet alleen mogen ervaren als bescheiden, warm en betrokken. Teun was ook analytisch, punctueel, betrouwbaar, doortastend en bereid zichzelf weg te cijferen voor het grotere belang. Hij nam de vereniging ongelooflijk veel werk uit handen en bereidde zaken altijd goed voor, zo ook de bestuursvergaderingen. Buiten de vergaderingen om uitte hij zich vol trots en liefde over zijn gezin. Onbegrijpelijk dat deze lieve, rustige man er niet meer is. Binnen onze vereniging laat hij een grote leegte achter.

Wij wensen zijn vrouw, dochter, schoonzoon, kleinkinderen, familieleden en vrienden sterkte bij het dragen van dit verlies.