Blue Monday Run: dank aan alle runners en organisatoren

22 januari 2018

Maar liefst 300 mensen hebben vorige week, op Blue Monday, meegedaan aan de Bue Monday Run en zo geld ingezameld voor de Supportgroepen van de Depressie Vereniging. In vele gemeenten waaronder Weert, Rotterdam, Utrecht en Amsterdam hebben enthousiaste mensen aan één van de twintig runs meegedaan. De Depressie Vereniging bedankt alle runners en betrokkenen voor deze waanzinnige inzet en het resultaat: een bedrag van 13.000 euro voor de Supportgroepen.

De opbrengst van de run is geweldige bijdrage om de Supportgroepen te kunnen continueren en uitbreiden. Wekelijks melden zich mensen aan die hun ervaring graag willen delen of alleen willen luisteren naar anderen. Wil je weten wat er in een Supportgroep gebeurt en hoe het werkt? Lees dan hier. Ons netwerk van supportgroepen is verspreid over heel Nederland. Zoom in op de kaart en klik op een locatie voor meer informatie over de betreffende supportgroep. Je kunt je daar ook aanmelden voor de betreffende groep. De regiocoördinator neemt dan contact met je op. Liever een lijst met supportgroepen per stad en (eventueel) doelgroep? Klik dan hier.