De Depressielijn heeft sinds vorige week nieuwe pauzemuziek, al hopen we natuurlijk dat de bellers niet te lang hoeven te wachten om een van onze medewerkers te kunnen spreken. Geert Veneklaas heeft ons het recht gegeven zijn mooie en rustgevende pianocompositie ‘Bittersweet’ als pauzemuziek te mogen afspelen op onze Depressielijn.
We danken Geert heel hartelijk hiervoor.

Geert begon op jonge leeftijd met pianospelen, studeerde aan het Conservatorium in Arnhem en had een redelijk succesvolle carrière als popmuzikant. Daarna werkte hij lange tijd in zijn thuisstudio, waar hij in relatieve stilte werkte aan onder meer filmmuziek. Geerts ambitie heeft recent een vlucht genomen door zich uitsluitend toe te leggen op het componeren van ‘hedendaagse klassieke’ stukken voor piano solo. ‘Bittersweet’ werd als single uitgebracht in september 2021 maar zal ook deel uitmaken van het eerste album van Geert Veneklaas dat in het najaar van 2022 zal verschijnen.

Wil je meer horen van Geert:

De Depressielijn is op werkdagen bereikbaar  op telefoonnummer 088 – 505 4334:

tussen 10.00 en 12.30 uur
tussen 14.30 en 17:00 uur
tussen 19.00 en 21.00 uur

Vanaf 6 november is de Depressielijn bereikbaar op zondagochtend tussen 10.00 en 12.30 uur (proefperiode tm eind januari)

Dinsdagmiddag en dondermiddag is de Depressielijn voor onbepaalde tijd niet bereikbaar.

1Welkom op Depressie Connect!
2Wie zijn wij
3Doel Depressie Connect
4Gezamenlijke afspraken
5Hoe werkt Depressie Connect?
6Welkom op Depressie Connect!
Op deze online plek kun je anoniem, veilig en afgeschermd andere mensen met depressie ontmoeten.Je kunt ervaringen in het omgaan met depressie uitwisselen, informatie delen en vinden, en vragen stellen aan andere ervaringsdeskundigen.

Op Depressie Connect gaat het om de vraag; “Wat heb je geleerd tijdens je depressie(s)?”.

Hier vallen veel verschillende thema’s onder, waar op de community ruimte voor is. Hoeveel ellende een depressie ook met zich meebrengt,

Depressie Connect is bedoeld om te praten over hoe jij met depressie leert leven. Iedereen die te maken heeft met depressie(s) en anderen met ervaringskennis wil treffen om de weg naar herstel te bespreken is welkom om deel te nemen aan de community.

Wil je kennismaken met het team van Depressie Connect? Of wil je meer weten over de afspraken en mogelijkheden op deze online community?

Klik dan op het vraagteken rechtsboven in het scherm.

1Welkom op Depressie Connect!
2Wie zijn wij
3Doel Depressie Connect
4Gezamenlijke afspraken
5Hoe werkt Depressie Connect?
6Welkom op Depressie Connect!
Welkom op Depressie Connect! De online community voor naasten van mensen met depressie.

Op deze plek kun je anoniem, veilig en afgeschermd, andere mensen ontmoeten die iemand met depressie in hun omgeving hebben.

Je kunt steun vinden bij anderen, zelf om hulp vragen, ervaringen over het leven met iemand met depressie uitwisselen, informatie delen en vinden en vragen stellen.

Op Depressie Connect gaat het om het omgaan met de zorgen over en voor iemand met depressie. Naasten kunnen op Depressie Connect

ondersteuning vinden bij andere naasten. De community is bedoeld om jouw ervaringen als naaste te delen met lotgenoten.

Er is ruimte voor veel verschillende thema’s, bijvoorbeeld; “Wat helpt je in het (goed) omgaan met iemand met depressie in je omgeving?”,

“Waar loop je tegenaan in je relatie/vriendschap met die persoon en hoe ga je hiermee om?”.

Klik dan op het vraagteken rechtsboven in het scherm.