De prachtige training Ontmoet je depressie geeft je de unieke mogelijkheid om met jouw depressie, alias de Zwarte Hond, in gesprek te gaan. In dat gesprek kun je ontdekken hoe jullie je tot elkaar verhouden, wat je elkaar te vertellen hebt en wat je van elkaar kunt leren. Inzichten die jou kunnen helpen in het proces naar begrip en acceptatie. Daarmee neem je zelf de regie over je leven weer over. Een training waar je van groeit!

Ben je geïnteresseerd?

Tijdens een informatiebijeenkomst krijg je veel informatie en kun je al je vragen stellen. Wil je daarna nog een persoonlijk gesprek, ook dat is mogelijk. Ik vind het belangrijk dat je goed voorbereid en met een goede motivatie de training gaat doen.
De informatiebijeenkomst is op donderdag 13 oktober en donderdag 20 oktober, van 19:30 tot 20:30, online. Meld je aan via info@dehartenboom.nl. Daarna krijg je de link toegestuurd.

De training wordt gegeven door Peter Oostelbos en bestaat uit 6 dagen, in de periode 28 oktober tot 21 januari. De locatie is Bilthoven.
De prijs is € 695,00. Leden van de Depressie Vereniging krijgen een korting en betalen € 555,00.
Wil je meer informatie of wil je je aanmelden, ga naar www.dehartenboom.nl/training-ontmoet-je-depressie/.

1Welkom op Depressie Connect!
2Wie zijn wij
3Doel Depressie Connect
4Gezamenlijke afspraken
5Hoe werkt Depressie Connect?
6Welkom op Depressie Connect!
Op deze online plek kun je anoniem, veilig en afgeschermd andere mensen met depressie ontmoeten.Je kunt ervaringen in het omgaan met depressie uitwisselen, informatie delen en vinden, en vragen stellen aan andere ervaringsdeskundigen.

Op Depressie Connect gaat het om de vraag; “Wat heb je geleerd tijdens je depressie(s)?”.

Hier vallen veel verschillende thema’s onder, waar op de community ruimte voor is. Hoeveel ellende een depressie ook met zich meebrengt,

Depressie Connect is bedoeld om te praten over hoe jij met depressie leert leven. Iedereen die te maken heeft met depressie(s) en anderen met ervaringskennis wil treffen om de weg naar herstel te bespreken is welkom om deel te nemen aan de community.

Wil je kennismaken met het team van Depressie Connect? Of wil je meer weten over de afspraken en mogelijkheden op deze online community?

Klik dan op het vraagteken rechtsboven in het scherm.

1Welkom op Depressie Connect!
2Wie zijn wij
3Doel Depressie Connect
4Gezamenlijke afspraken
5Hoe werkt Depressie Connect?
6Welkom op Depressie Connect!
Welkom op Depressie Connect! De online community voor naasten van mensen met depressie.

Op deze plek kun je anoniem, veilig en afgeschermd, andere mensen ontmoeten die iemand met depressie in hun omgeving hebben.

Je kunt steun vinden bij anderen, zelf om hulp vragen, ervaringen over het leven met iemand met depressie uitwisselen, informatie delen en vinden en vragen stellen.

Op Depressie Connect gaat het om het omgaan met de zorgen over en voor iemand met depressie. Naasten kunnen op Depressie Connect

ondersteuning vinden bij andere naasten. De community is bedoeld om jouw ervaringen als naaste te delen met lotgenoten.

Er is ruimte voor veel verschillende thema’s, bijvoorbeeld; “Wat helpt je in het (goed) omgaan met iemand met depressie in je omgeving?”,

“Waar loop je tegenaan in je relatie/vriendschap met die persoon en hoe ga je hiermee om?”.

Klik dan op het vraagteken rechtsboven in het scherm.